Delavnica za aktivacijo možganov po sistemu Brain Gym – Double Doodle Play – sočasna uporaba obeh rok

Udeleženci (odrasli) bodo ustvarjali (risali, barvali) z obema rokama hkrati in se ob tem zabavali. Za naše učenje in delo je pomembno, da so možgani v dobri formi, za kar lahko poskrbimo z vajami za koordinirano delo obeh možganskih polovic, oči in rok. S pomočjo dvoročnega čečkanja in barvanja lahko vsak udeleženec v delavnici postane umetnik, ki zna ustvarjati z obema rokama. Udeleženci bodo uživali v procesu aktivacije možganov, rok in vizualnega sistema ter ustvaril izdelke, ki jih ne bo nihče kritiziral. Barvali ali risali bodo različne motive, pri tem pa uporabili obe roki in s tem aktivirali obe možganski polovici. Poleg barvanja in risanja razglednic bodo spoznali značilnosti oseb z avtizmom. Ker v tednu vseživljenjskega učenja poteka tudi akcija Radi pišemo z roko, bo vsak udeleženec svojo dvoročno pobarvano razglednico izpolnil in nanjo z roko napisal značilnosti oseb z avtizmom ter njihove potrebe po posebni obravnavi. Razglednice bomo kot opozorilo na neurejeno področje poslali vsem tistim, ki so odgovorni za neurejeno skrb za otroke in odrasle z avtizmom.

Izvajalec delavnice: Sabina Korošec Zavšek, prof.def.

Cilj delavnice

Cilj delavnice je spoznati igriv in zabaven način aktivacije možganov, opozoriti na pomen pisanja z roko, spoznati značilnosti oseb z avtizmom, opozoriti vse odgovorne osebe na neurejeno področje skrbi za otroke in odrasle z avtizmom.

Ciljna skupina so odrasli.

Kdaj in kje

Kraj izvedbe: Zavod – Center za pomoč otrokom in staršem, Žalec, Ulica Ivanke Uranjek 1, 3310 Žalec

Čas izvedbe: sobota, 21. 5. 2016 od 9.00 do 11.00 ure.

Bodite na tekočem in se prijavite se na naše e-novičke!

Obljubimo, da vam s prijavo na naše e-novičke ne bomo zasmetili mail-boxa. V e-novičkah boste prejemali aktualne informacije o naših delavnicah in izobraževanjih, predvsem tistih, ki so brezplačne. Torej, le tisto, kar želite vedeti.

Morda vas zanima tudi:

MOČ povezovanja – usposabljanje učiteljev za gradnjo socialnih veščin in krepitev povezanosti med učenci

MOČ povezovanja – usposabljanje učiteljev za gradnjo socialnih veščin in krepitev povezanosti med učenci

V zadnjem času smo vse pogosteje priča stiskam otrok zaradi med-vrstniškega nasilja. Vrstniškega nasilja so še toliko bolj deležni otroci s posebnimi potrebami kot tudi otroci iz socialno ogroženih družin, še zlasti tisti otroci, ki imajo šibke socialne in komunikacijske veščine. Ti otroci potrebujejo posebno skrb nas odraslih, tako v šoli kot v domačem okolju. Pogosto so spregledani s strani vrstnikov, kar je prav tako (prikrita) vrsta nasilja. Včasih pa se zaradi stiske žal tudi sami zatečejo v nasilje, ker ne znajo na bolj ustrezen način reševati med-vrstniških odnosov. Učitelji in svetovalni delavci v šolah se vsak po svoje spoprijemajo s temi izzivi. Na izobraževanjih na temo avtizma pogosto povedo, da ne vedo kako pomagati, zato je vzklila ideja, da pripravimo program interesne dejavnosti, ki bo nosila dovolj privlačno ime in zanimive vsebine, ki bodo omogočale osebno rast učencev s posebnimi potrebami in brez njih in bo pritegnila vse otroke, ne le tistih šibkejših. Na podlagi naših bogatih izkušenj organiziranja in izvajanja socialnih veščin smo pripravili program MOČ povezovanja, s katerim bomo opolnomočili učitelje za izvajanje interesne dejavnosti Super junaki vsakdana, v kateri boste lahko povezali učence s posebnimi potrebami in brez njih. Za vas, dragi učitelji, ki menite, da je to še kako pomembno poskrbeti tudi za osebno rast otrok in njihovo medsebojno povezovanje, smo pripravili program, v katerem boste prejeli vse, kar boste za izvedbo potrebovali. Z vami bomo prehodili tudi celotno šolsko leto, ko boste prvo leto izvajali to interesno dejavnost.

Foodtime™ – izobraževanje za strokovne delavce

Foodtime™ – izobraževanje za strokovne delavce

Izobraževanje FOODTIME™ je namenjeno strokovnim delavcem vrtcev, šol, razvojnih ambulant, pedopsihiatričnih ambulant in centrov za duševno zdravje otrok in mladostnikov. Je novost v Sloveniji in tudi v Evropi. FOODTIME™ pristop se razlikuje od bolj tradicionalnih...

Pin It on Pinterest

Share This