Delavnica za aktivacijo možganov po sistemu Brain Gym – Double Doodle Play – sočasna uporaba obeh rok

Udeleženci (odrasli) bodo ustvarjali (risali, barvali) z obema rokama hkrati in se ob tem zabavali. Za naše učenje in delo je pomembno, da so možgani v dobri formi, za kar lahko poskrbimo z vajami za koordinirano delo obeh možganskih polovic, oči in rok. S pomočjo dvoročnega čečkanja in barvanja lahko vsak udeleženec v delavnici postane umetnik, ki zna ustvarjati z obema rokama. Udeleženci bodo uživali v procesu aktivacije možganov, rok in vizualnega sistema ter ustvaril izdelke, ki jih ne bo nihče kritiziral. Barvali ali risali bodo različne motive, pri tem pa uporabili obe roki in s tem aktivirali obe možganski polovici. Poleg barvanja in risanja razglednic bodo spoznali značilnosti oseb z avtizmom. Ker v tednu vseživljenjskega učenja poteka tudi akcija Radi pišemo z roko, bo vsak udeleženec svojo dvoročno pobarvano razglednico izpolnil in nanjo z roko napisal značilnosti oseb z avtizmom ter njihove potrebe po posebni obravnavi. Razglednice bomo kot opozorilo na neurejeno področje poslali vsem tistim, ki so odgovorni za neurejeno skrb za otroke in odrasle z avtizmom.

Izvajalec delavnice: Sabina Korošec Zavšek, prof.def.

Cilj delavnice

Cilj delavnice je spoznati igriv in zabaven način aktivacije možganov, opozoriti na pomen pisanja z roko, spoznati značilnosti oseb z avtizmom, opozoriti vse odgovorne osebe na neurejeno področje skrbi za otroke in odrasle z avtizmom.

Ciljna skupina so odrasli.

Kdaj in kje

Kraj izvedbe: Zavod – Center za pomoč otrokom in staršem, Žalec, Ulica Ivanke Uranjek 1, 3310 Žalec

Čas izvedbe: sobota, 21. 5. 2016 od 9.00 do 11.00 ure.

Bodite na tekočem in se prijavite se na naše e-novičke!

Obljubimo, da vam s prijavo na naše e-novičke ne bomo zasmetili mail-boxa. V e-novičkah boste prejemali aktualne informacije o naših delavnicah in izobraževanjih, predvsem tistih, ki so brezplačne. Torej, le tisto, kar želite vedeti.

Morda vas zanima tudi:

Kako dolga je že ta zgodba

Kako dolga je že ta zgodba

Kako dolga je že zgodba stalnih spremljevalcev otrok z avtizmom? Ob pisanju spodnjega sporočila, ki sem ga pripravila za Zvezo NVO za avtizem, sem začela razmišljati, kako dolga je že ta zgodba. Ker sem bila takrat članica Komisije za usmerjanje in kasneje tudi...

Če so otroci nemirni, niso krivi otroci, ampak sistem

Če so otroci nemirni, niso krivi otroci, ampak sistem

Aktualna tema: Če so otroci nemirni, niso krivi otroci, ampak sistem Če so otroci nemirni, niso krivi otroci, ampak sistem, ki od njih pričakuje nekaj, kar otroci razvojno še ne dosegajo. To je en od razlogov za povišano število otrok z učnimi težavami. Drugi razlogi...

Diskalkulija

Diskalkulija

Diskalkulija Diskalkulija, težave z razumevanjem količine, števil, branja in pisanja števil, slabo razumevanje in uporaba računskih operacij, ne avtomatizirana poštevanka, slabo razumevanje matematičnih pojmov (manj, več, manj kot, več kot, 3x manj kot, 3x več kot,...

Pin It on Pinterest

Share This