Delavnica za aktivacijo možganov po sistemu Brain Gym – Double Doodle Play – sočasna uporaba obeh rok

Udeleženci (odrasli) bodo ustvarjali (risali, barvali) z obema rokama hkrati in se ob tem zabavali. Za naše učenje in delo je pomembno, da so možgani v dobri formi, za kar lahko poskrbimo z vajami za koordinirano delo obeh možganskih polovic, oči in rok. S pomočjo dvoročnega čečkanja in barvanja lahko vsak udeleženec v delavnici postane umetnik, ki zna ustvarjati z obema rokama. Udeleženci bodo uživali v procesu aktivacije možganov, rok in vizualnega sistema ter ustvaril izdelke, ki jih ne bo nihče kritiziral. Barvali ali risali bodo različne motive, pri tem pa uporabili obe roki in s tem aktivirali obe možganski polovici. Poleg barvanja in risanja razglednic bodo spoznali značilnosti oseb z avtizmom. Ker v tednu vseživljenjskega učenja poteka tudi akcija Radi pišemo z roko, bo vsak udeleženec svojo dvoročno pobarvano razglednico izpolnil in nanjo z roko napisal značilnosti oseb z avtizmom ter njihove potrebe po posebni obravnavi. Razglednice bomo kot opozorilo na neurejeno področje poslali vsem tistim, ki so odgovorni za neurejeno skrb za otroke in odrasle z avtizmom.

Izvajalec delavnice: Sabina Korošec Zavšek, prof.def.

Cilj delavnice

Cilj delavnice je spoznati igriv in zabaven način aktivacije možganov, opozoriti na pomen pisanja z roko, spoznati značilnosti oseb z avtizmom, opozoriti vse odgovorne osebe na neurejeno področje skrbi za otroke in odrasle z avtizmom.

Ciljna skupina so odrasli.

Kdaj in kje

Kraj izvedbe: Zavod – Center za pomoč otrokom in staršem, Žalec, Ulica Ivanke Uranjek 1, 3310 Žalec

Čas izvedbe: sobota, 21. 5. 2016 od 9.00 do 11.00 ure.

Bodite na tekočem in se prijavite se na naše e-novičke!

Obljubimo, da vam s prijavo na naše e-novičke ne bomo zasmetili mail-boxa. V e-novičkah boste prejemali aktualne informacije o naših delavnicah in izobraževanjih, predvsem tistih, ki so brezplačne. Torej, le tisto, kar želite vedeti.

Morda vas zanima tudi:

Pihamo 10. svečko

Pihamo 10. svečko

20. februar je dan, ko smo pred desetimi leti ustanovili Center za pomoč otrokom in staršem v Žalcu. V tem času smo prehodili razgibano pot razvoja našega Centra.  Skupaj s sodelavkami se ves čas dodatno izobražujemo, da lahko podpremo otroka in njegovo družino, ko...

Zakaj otrok ne razume tega, kar bere?

Zakaj otrok ne razume tega, kar bere?

Ob pripravi predavanja za izvedbo (pred) zadnje teme predavanj v programu Terapevtski razvojni pristopi s pomočjo igre – intenzivni trening za tiste strokovne delavce, ki bi radi znali več  , me je nagovorila ta vsebina o bralnem razumevanju. Vsebina je povzetek iz...

Pin It on Pinterest

Share This