Delavnica za aktivacijo možganov po sistemu Brain Gym – Double Doodle Play – sočasna uporaba obeh rok

Udeleženci (odrasli) bodo ustvarjali (risali, barvali) z obema rokama hkrati in se ob tem zabavali. Za naše učenje in delo je pomembno, da so možgani v dobri formi, za kar lahko poskrbimo z vajami za koordinirano delo obeh možganskih polovic, oči in rok. S pomočjo dvoročnega čečkanja in barvanja lahko vsak udeleženec v delavnici postane umetnik, ki zna ustvarjati z obema rokama. Udeleženci bodo uživali v procesu aktivacije možganov, rok in vizualnega sistema ter ustvaril izdelke, ki jih ne bo nihče kritiziral. Barvali ali risali bodo različne motive, pri tem pa uporabili obe roki in s tem aktivirali obe možganski polovici. Poleg barvanja in risanja razglednic bodo spoznali značilnosti oseb z avtizmom. Ker v tednu vseživljenjskega učenja poteka tudi akcija Radi pišemo z roko, bo vsak udeleženec svojo dvoročno pobarvano razglednico izpolnil in nanjo z roko napisal značilnosti oseb z avtizmom ter njihove potrebe po posebni obravnavi. Razglednice bomo kot opozorilo na neurejeno področje poslali vsem tistim, ki so odgovorni za neurejeno skrb za otroke in odrasle z avtizmom.

Izvajalec delavnice: Sabina Korošec Zavšek, prof.def.

Cilj delavnice

Cilj delavnice je spoznati igriv in zabaven način aktivacije možganov, opozoriti na pomen pisanja z roko, spoznati značilnosti oseb z avtizmom, opozoriti vse odgovorne osebe na neurejeno področje skrbi za otroke in odrasle z avtizmom.

Ciljna skupina so odrasli.

Kdaj in kje

Kraj izvedbe: Zavod – Center za pomoč otrokom in staršem, Žalec, Ulica Ivanke Uranjek 1, 3310 Žalec

Čas izvedbe: sobota, 21. 5. 2016 od 9.00 do 11.00 ure.

Bodite na tekočem in se prijavite se na naše e-novičke!

Obljubimo, da vam s prijavo na naše e-novičke ne bomo zasmetili mail-boxa. V e-novičkah boste prejemali aktualne informacije o naših delavnicah in izobraževanjih, predvsem tistih, ki so brezplačne. Torej, le tisto, kar želite vedeti.

Morda vas zanima tudi:

Zakaj otrok ne razume tega, kar bere?

Zakaj otrok ne razume tega, kar bere?

Ob pripravi predavanja za izvedbo (pred) zadnje teme predavanj v programu Terapevtski razvojni pristopi s pomočjo igre – intenzivni trening za tiste strokovne delavce, ki bi radi znali več  , me je nagovorila ta vsebina o bralnem razumevanju. Vsebina je povzetek iz...

Gibalne urice za otroke s posebnimi potrebami

Gibalne urice za otroke s posebnimi potrebami

V našem CPOS se zavedamo pomena gibanja za razvoj otroka. Sodobni ritem življenja nas vedno bolj priklepa k mizam in elektronskim napravam. Za otroke s posebnimi potrebami je gibanje še toliko bolj pomembno. Že več let smo si želeli pripraviti program vadbe za otroke....

SAM znam – Delavnice za učenje socialnih veščin

SAM znam – Delavnice za učenje socialnih veščin

Vpis otrok in mladostnikov v delavnice SAM znam, delavnice za učenje socialnih veščin za leto 2021 /2022 Delavnice ponujajo možnost izkustvenega učenja. Otrokom in mladostnikom so predstavljene teme, ki so njim zanimive in starostno ustrezne. Teme jim strokovni...

Pin It on Pinterest

Share This