Končno je nekdo napisal…

Tudi otroci z avtizmom imajo svoje potrebe, pričakovanja, želje, in naša naloga je, da smo do otrok z avtizmom empatični, razumevajoči, spoštljivi in človeški. Dr Greenspan je to lepo prikazal v drevesu učenja, kjer je najprej potrebno poskrbeti za korenine, torej otrokove senzorne potrebe in ustrezno čustveno regulacijo, in s tem ustvariti pogoje, da se otrok sploh lahko začne učiti. Pri ABA pa mora otrok (z izsiljevanjem odraslih) najprej nekaj narediti, da si zasluži to, kar je sicer njegova osnovna potreba (senzorna, čustvena). Stranski produkt ABA je pogosto agresija ali avtoagresija.

Odličen zapis na to temo najdete na tej povezavi. Vabljeni k prebiranju.

Bodite na tekočem in se prijavite se na naše e-novičke!

Obljubimo, da vam s prijavo na naše e-novičke ne bomo zasmetili mail-boxa. V e-novičkah boste prejemali aktualne informacije o naših delavnicah in izobraževanjih, predvsem tistih, ki so brezplačne. Torej, le tisto, kar želite vedeti.

Morda vas zanima tudi:

Pohvaliti ali pokazati glasno na otrokovo napako?

Pohvaliti ali pokazati glasno na otrokovo napako?

V tej pomladi opravljam bistveno več specialno pedagoških pregledov kot je  bilo to značilno za pretekla obdobja v tem letnem času. Korona terja svoj davek. Otroci so v vedno večji stiski, nekateri odrasli okoli njih, zlasti nekateri učitelji, pa neizprosni in...

Pomen igre vlog za razvoj otroka

Pomen igre vlog za razvoj otroka

Čas je, da otrokov iPad zamenjate za Barbiko!  Čas je, da iPad zamenjate za Barbike, saj študije kažejo, da otrok, ki se igra s punčkami ali z lutkami več govori o tem, kar druge osebe  čutijo in mislijo, kot če se otrok igra z elektronskimi napravami in ekrani. V...

Pred- bralne spretnosti

Pred- bralne spretnosti

Pred- bralne spretnosti, ki jih mora otrok osvojiti, preden ga učimo brati in pisati so spretnosti, ki spodbujajo pri otroku proces učenja branja. 

Pin It on Pinterest

Share This