Kako hiter je ta svet…

Večkrat razmišljam, kako hiter je ta svet. In merila postavljajo “ta hitri”, kar pa ne pomeni, da so tisti, ki imajo hiter tempo razmišljanja, odzivanja in dela zaradi tega boljši, bolj uspešni in je njihov doprinos družbi zaradi njihove hitrosti večji. Nimam znanstveno podprtih dokazov za svoje razmišljanje, a sem prepričana, da do pomembnih odkritij v celotni zgodovini človeštva niso prihajali tisti s hitrim tempom, temveč tisti posamezniki, ki se znajo ustaviti in poglobiti v problem, izziv ali situacijo. Zato mislim, da se hitrosti daje prevelik pomen in poudarek. Razmišljam v to smer, da je na nekaterih področjih hitrost zaželena, na drugih pa povsem odveč. Večkrat slišim odrasle, ko otrokom prigovarjajo “daj hitro”, a je situacija takšna, da ni nobene potrebe po tem. Dajmo otrokom čas, ki ga potrebujejo in najprej sebe, potem pa še otroke naučimo, kdaj je res treba hiteti in kdaj ne.

Odličen zapis na to temo najdete na tej povezavi. Vabljeni k prebiranju.

Bodite na tekočem in se prijavite se na naše e-novičke!

Obljubimo, da vam s prijavo na naše e-novičke ne bomo zasmetili mail-boxa. V e-novičkah boste prejemali aktualne informacije o naših delavnicah in izobraževanjih, predvsem tistih, ki so brezplačne. Torej, le tisto, kar želite vedeti.

Morda vas zanima tudi:

Pohvaliti ali pokazati glasno na otrokovo napako?

Pohvaliti ali pokazati glasno na otrokovo napako?

V tej pomladi opravljam bistveno več specialno pedagoških pregledov kot je  bilo to značilno za pretekla obdobja v tem letnem času. Korona terja svoj davek. Otroci so v vedno večji stiski, nekateri odrasli okoli njih, zlasti nekateri učitelji, pa neizprosni in...

Pomen igre vlog za razvoj otroka

Pomen igre vlog za razvoj otroka

Čas je, da otrokov iPad zamenjate za Barbiko!  Čas je, da iPad zamenjate za Barbike, saj študije kažejo, da otrok, ki se igra s punčkami ali z lutkami več govori o tem, kar druge osebe  čutijo in mislijo, kot če se otrok igra z elektronskimi napravami in ekrani. V...

Pred- bralne spretnosti

Pred- bralne spretnosti

Pred- bralne spretnosti, ki jih mora otrok osvojiti, preden ga učimo brati in pisati so spretnosti, ki spodbujajo pri otroku proces učenja branja. 

Pin It on Pinterest

Share This