Kako do dobre klime v razredu?

Kako povezani bodo otroci v razredu je odvisno tudi od njihovega vodje, torej učitelja. Še posebej pomembno je, da učitelj deluje povezovalno, kadar imamo v razredu otroka s posebnimi potrebami, ki ima slabše socialne in prilagoditvene spretnosti. Pri našem delu v delavnicah za učenje socialnih veščin smo žal v teh 10tih letih videli vse preveč otrok, ki so v razredu osamljeni in spregledani s strani vrstnikov. Na njihovo vključevanje v razredu ima vpliv tudi učitelj, ki s svojim odnosom soustvarja razredno klimo. S pravilno in premišljeno izbiro aktivnosti pri pouku lahko vpliva na dobro razredno klimo.

Ideje za ustvarjanje dobre razredne klime lahko najdete v tem prispevku.

Bodite na tekočem in se prijavite se na naše e-novičke!

Obljubimo, da vam s prijavo na naše e-novičke ne bomo zasmetili mail-boxa. V e-novičkah boste prejemali aktualne informacije o naših delavnicah in izobraževanjih, predvsem tistih, ki so brezplačne. Torej, le tisto, kar želite vedeti.

Morda vas zanima tudi:

Pred- bralne spretnosti

Pred- bralne spretnosti

Pred- bralne spretnosti, ki jih mora otrok osvojiti, preden ga učimo brati in pisati so spretnosti, ki spodbujajo pri otroku proces učenja branja. 

Zakaj otrok ne razume tega, kar bere?

Zakaj otrok ne razume tega, kar bere?

Ob pripravi predavanja za izvedbo (pred) zadnje teme predavanj v programu Terapevtski razvojni pristopi s pomočjo igre – intenzivni trening za tiste strokovne delavce, ki bi radi znali več  , me je nagovorila ta vsebina o bralnem razumevanju. Vsebina je povzetek iz...

Igra z otroci dela čudeže

Igra z otroci dela čudeže

Možgani otroka in odraslega se med igro sinhronizirajo Vsak dan se igram z otroki (Floortime) in ta čudež doživljam v živo. Raziskava je sicer vključila dojenčke in malčke, mi pa se na terapijah igramo s kronološko starejšimi otroki, nekateri od njih pa so na...

Pin It on Pinterest

Share This