Otroci naj igro s prijatelji nadzirajo sami

Bolj, ko varujemo in nadziramo otroke, več možnosti imajo, da bodo odrasli v anksiozne in depresivne mladostnike, saj obstaja korelacija med občutkom, da ne morem nadzirati lastnega življenja (odločitev, občutkov…) in anksioznostjo in depresijo. Odraščanje te generacije otrok je od malih nog pod strogim in budnim nadzorom odraslih, v vrtcu, v šoli, doma, v popoldanskih dejavnostih… Otroci pa za zdrav razvoj potrebujejo igro, kjer se učijo reševati probleme, nadzirati svoje občutke, čustva in reakcije. Potrebujejo igro, kjer razvijajo usmerjenost v svoj osebnostni napredek, na katerega imajo vpliv. Pretiran fokus na zunanje dejavnike uspeha jim ne daje prave povratne informacije. Na zunanje dejavnike nimajo zares vpliva in nadzora. Zato potrebujejo čim več igre s prijatelji, ki jo nadzirajo sami, in ne starši ali učitelji. Naj jim decembrski možje prinesejo čim več tovrstnih priložnosti in čim manj dragih igrač. Predvsem pa obvarujte otroke pred sedenjem s telefonom ali tablico v rokah.

Odličen prispevek o anksioznosti in depresiji pretirano nadzorovanih otrok najdete tukaj.

Bodite na tekočem in se prijavite se na naše e-novičke!

Obljubimo, da vam s prijavo na naše e-novičke ne bomo zasmetili mail-boxa. V e-novičkah boste prejemali aktualne informacije o naših delavnicah in izobraževanjih, predvsem tistih, ki so brezplačne. Torej, le tisto, kar želite vedeti.

Morda vas zanima tudi:

Kako hiter je ta svet – merila postavljajo “ta hitri”

Kako hiter je ta svet – merila postavljajo “ta hitri”

Kako hiter je ta svet... Večkrat razmišljam, kako hiter je ta svet. In merila postavljajo "ta hitri", kar pa ne pomeni, da so tisti, ki imajo hiter tempo razmišljanja, odzivanja in dela zaradi tega boljši, bolj uspešni in je njihov doprinos družbi zaradi njihove...

Tudi otroci z avtizmom imajo svoje potrebe, pričakovanja, želje

Tudi otroci z avtizmom imajo svoje potrebe, pričakovanja, želje

Končno je nekdo napisal... Tudi otroci z avtizmom imajo svoje potrebe, pričakovanja, želje, in naša naloga je, da smo do otrok z avtizmom empatični, razumevajoči, spoštljivi in človeški. Dr Greenspan je to lepo prikazal v drevesu učenja, kjer je najprej potrebno...

Pin It on Pinterest

Share This