Otroci naj igro s prijatelji nadzirajo sami

Bolj, ko varujemo in nadziramo otroke, več možnosti imajo, da bodo odrasli v anksiozne in depresivne mladostnike, saj obstaja korelacija med občutkom, da ne morem nadzirati lastnega življenja (odločitev, občutkov…) in anksioznostjo in depresijo. Odraščanje te generacije otrok je od malih nog pod strogim in budnim nadzorom odraslih, v vrtcu, v šoli, doma, v popoldanskih dejavnostih… Otroci pa za zdrav razvoj potrebujejo igro, kjer se učijo reševati probleme, nadzirati svoje občutke, čustva in reakcije. Potrebujejo igro, kjer razvijajo usmerjenost v svoj osebnostni napredek, na katerega imajo vpliv. Pretiran fokus na zunanje dejavnike uspeha jim ne daje prave povratne informacije. Na zunanje dejavnike nimajo zares vpliva in nadzora. Zato potrebujejo čim več igre s prijatelji, ki jo nadzirajo sami, in ne starši ali učitelji. Naj jim decembrski možje prinesejo čim več tovrstnih priložnosti in čim manj dragih igrač. Predvsem pa obvarujte otroke pred sedenjem s telefonom ali tablico v rokah.

Odličen prispevek o anksioznosti in depresiji pretirano nadzorovanih otrok najdete tukaj.

Bodite na tekočem in se prijavite se na naše e-novičke!

Obljubimo, da vam s prijavo na naše e-novičke ne bomo zasmetili mail-boxa. V e-novičkah boste prejemali aktualne informacije o naših delavnicah in izobraževanjih, predvsem tistih, ki so brezplačne. Torej, le tisto, kar želite vedeti.

Morda vas zanima tudi:

Kako dolga je že ta zgodba

Kako dolga je že ta zgodba

Kako dolga je že zgodba stalnih spremljevalcev otrok z avtizmom? Ob pisanju spodnjega sporočila, ki sem ga pripravila za Zvezo NVO za avtizem, sem začela razmišljati, kako dolga je že ta zgodba. Ker sem bila takrat članica Komisije za usmerjanje in kasneje tudi...

Če so otroci nemirni, niso krivi otroci, ampak sistem

Če so otroci nemirni, niso krivi otroci, ampak sistem

Aktualna tema: Če so otroci nemirni, niso krivi otroci, ampak sistem Če so otroci nemirni, niso krivi otroci, ampak sistem, ki od njih pričakuje nekaj, kar otroci razvojno še ne dosegajo. To je en od razlogov za povišano število otrok z učnimi težavami. Drugi razlogi...

Diskalkulija

Diskalkulija

Diskalkulija Diskalkulija, težave z razumevanjem količine, števil, branja in pisanja števil, slabo razumevanje in uporaba računskih operacij, ne avtomatizirana poštevanka, slabo razumevanje matematičnih pojmov (manj, več, manj kot, več kot, 3x manj kot, 3x več kot,...

Pin It on Pinterest

Share This