Možgani otroka in odraslega se med igro sinhronizirajo

Vsak dan se igram z otroki (Floortime) in ta čudež doživljam v živo. Raziskava je sicer vključila dojenčke in malčke, mi pa se na terapijah igramo s kronološko starejšimi otroki, nekateri od njih pa so na nekaterih področjih razvojno na enaki razvojni stopnji kot dojenčki. Kakorkoli, igra poživlja otroka in odrasle, ustvarja nove možganske povezave in komunikacijske povezave med igralnima partnerjema.

Iz članka:

Zdi se, da odrasli in otrok med komunikacijo tvorita povratno zanko,” je dodala Piazza. “To pomeni, da se zdi, da možgani odrasle osebe napovedujejo, kdaj se bodo smehljali dojenčki, dojenčkovi možgani pa so predvidevali, kdaj bo odrasla oseba uporabila več” otroškega pogovora“, za oba pa velja, da so njuni možgani spremljali skupni očesni stik in skupno pozornost na igračo. Ko se dojenček in odrasli igrata skupaj, njihovi možgani na dinamičen način vplivajo drug na drugega.

Celoten članek lahko najdete tukaj.

Bodite na tekočem in se prijavite se na naše e-novičke!

Obljubimo, da vam s prijavo na naše e-novičke ne bomo zasmetili mail-boxa. V e-novičkah boste prejemali aktualne informacije o naših delavnicah in izobraževanjih, predvsem tistih, ki so brezplačne. Torej, le tisto, kar želite vedeti.

Morda vas zanima tudi:

Pohvaliti ali pokazati glasno na otrokovo napako?

Pohvaliti ali pokazati glasno na otrokovo napako?

V tej pomladi opravljam bistveno več specialno pedagoških pregledov kot je  bilo to značilno za pretekla obdobja v tem letnem času. Korona terja svoj davek. Otroci so v vedno večji stiski, nekateri odrasli okoli njih, zlasti nekateri učitelji, pa neizprosni in...

Pomen igre vlog za razvoj otroka

Pomen igre vlog za razvoj otroka

Čas je, da otrokov iPad zamenjate za Barbiko!  Čas je, da iPad zamenjate za Barbike, saj študije kažejo, da otrok, ki se igra s punčkami ali z lutkami več govori o tem, kar druge osebe  čutijo in mislijo, kot če se otrok igra z elektronskimi napravami in ekrani. V...

Pred- bralne spretnosti

Pred- bralne spretnosti

Pred- bralne spretnosti, ki jih mora otrok osvojiti, preden ga učimo brati in pisati so spretnosti, ki spodbujajo pri otroku proces učenja branja. 

Pin It on Pinterest

Share This