Aktualno
SAM znam – Delavnice za učenje socialnih veščin
Vpis otrok in mladostnikov v delavnice SAM znam, delavnice za učenje socialnih veščin za leto 2021 /2022 Delavnice ponujajo možnost izkustvenega učenja. Otrokom in mladostnikom so predstavljene teme, ki so njim zanimive in starostno ustrezne. Teme jim strokovni...
Terapevtski razvojni pristopi s pomočjo igre – intenzivni trening za tiste strokovne delavce, ki bi radi znali več
Na svojih predavanjih pogosto dobim vprašanje oz. pobude, da bi nekateri udeleženci (vzgojiteljice, učiteljice, svetovalne delavke, specialne pedagoginje, logopedinje, socialne pedagoginje – in seveda tudi njihovi moški kolegi) rade znale več, dobile bolj poglobljeno...
Dobrodelnost, ki vas nič ne stane
Ali vam je znano, da lahko sami odločate, komu boste namenili 1 % od dohodnine, ki jo vsako leto plačate državi? Ja, država nam, davkoplačevalcem to omogoča, a le malo ljudi to možnost izkoristi. V kolikor nikogar ne izberete, gre ta vaš denar v državno malho. Lahko...
ZAKAJ ČIČKA ČIČKA?
Zakaj delavnice ČIČKA ČAČKA? Kot specialna pedagoginja sem več let izvajala dodatno strokovno pomoč otrokom z učnimi težavami v šoli, kjer sem ugotavljala, da večina otrok, ki je imela učne težave povezane z branjem in / ali pisanjem, ni imela osvojenih osnovnih...
Praznujemo 9. rojstni dan
ČIČKA-ČAČKA: delavnice za pripravo predšolskih otrok na šolo
Fotografija: vir Vizualno zaznavanje in branje ter pisanje Vizualno zaznavanje je nevrološki proces, v katerem naši možgani prepoznajo to, kar mi vidimo. Videnemu dajo pomen, pomen pa pride preko otrokovih izkušenj in učenja, kaj je to. Ko neko stvar vidimo prvič,...
Bodite na tekočem in se prijavite se na naše e-novičke!
Obljubimo, da vam s prijavo na naše e-novičke ne bomo zasmetili mail-boxa. V e-novičkah boste prejemali aktualne informacije o naših delavnicah in izobraževanjih, predvsem tistih, ki so brezplačne. Torej, le tisto, kar želite vedeti.
Novo na Blogu:
Zakaj otrok ne razume tega, kar bere?
Ob pripravi predavanja za izvedbo (pred) zadnje teme predavanj v programu Terapevtski razvojni pristopi s pomočjo igre – intenzivni trening za tiste strokovne delavce, ki bi radi znali več , me je nagovorila ta vsebina o bralnem razumevanju. Vsebina je povzetek iz...
Igra z otroci dela čudeže
Možgani otroka in odraslega se med igro sinhronizirajo Vsak dan se igram z otroki (Floortime) in ta čudež doživljam v živo. Raziskava je sicer vključila dojenčke in malčke, mi pa se na terapijah igramo s kronološko starejšimi otroki, nekateri od njih pa so na...
Pisanje z roko je pomembno tudi v povezavi z branjem
Pisanje črk z roko omogoča otroku boljše pomnjenje in boljšo tehniko branja Pisanje z roko je pomembno tudi v povezavi z branjem. Če otrok piše črke z roko pred pisanjem na tipkovnico, jih bo bolje pomnil, kar bo vplivalo tudi na boljšo tehniko branja. Pomembno je...
V našem timu smo ljudje s posluhom za otrokove posebne potrebe. Uspešno združujemo ljubezen do otrok, dolgoletne izkušnje pri delu z otroki s posebnimi potrebami in znanje, pridobljeno doma in v tujini.